اگر قصد آمادگی و شرکت در یک #تست_ فوتبال را دارید، پیشنهاد می‌کنم این مطلب رو تا آخر مطالعه کنید.

از زمانی که تصمیم می‌گیرید که در یک تست فوتبال شرکت ‌کنید که تعداد زیادی رقیب هم دارید و شما باید انتخاب بشید، استرس و سردرگمی به سراغ‌تون میاد، چرا که نمی‌دونید دقیقا باید چیکارکنید؟ از کجا شروع‌کنید؟ تمرین های حرفه ای و اصولی چی هستند؟ و چگونه برای تست فوتبال قبول بشید، طوری که این ندونستن و یا تمرین های اشتباه، باعث میشه شکست بخورید اما نگران نباشید، تمرین هایی برای آمادگی در #تست_فوتبال و #مسابقات_فوتبال وجود داره که مهارت فردی شما رو در تسلط بر توپ زیاد می کنه و اعتماد بنفس شما رو بالا خواهد رفت و تمریناتی را اجرا خواهید کرد که خودتان را در شرایط تست قرار خواهید داد و موفق خواهید شد.

انواع آمادگی برای موفقیت درتست فوتبال

آمادگی سیستم هوازی
سیستم هوازی و تنفس شما اولین مسئله هست چرا که اگر هنگام دویدن نفس کم بیارید، ضعف بسیار بزرگی محسوب می‌شه و انجام بقیه تمرین‌ها و تست‌ها برای شما مشکل خواهدبود و ممکن هست در مراحل اول حذف بشید اما برای این مسئله راهکار وجود داره و اگر تمرین‌های هوازی رو بلد نیستید؛ پیشنهاد می‌کنم ویدئوی یویو تست رو ببینید تا وضعیت تنفسی و هوازی خودتون رو بدونید.

در دوره جامع پرشین بال تخصصی روی دریبلینگ کار میشه مزیت بسیار بالایی که دارد این هستش که در کنار تمرینات لمس توپ تمرینات هوازی رو هم شما انجام خواهید داد یعنی با یک تیر دو نشون می‌زنید که تمام تمرینات توسط احمدرضا فلسفی مربی حرفه‌ای و تخصصی تکنیک در ایران و آلمان تنظیم شده به صورت هفتگی برای شما قابل اجرا خواهد بود.
برای ورود به سایت آکادمی بین المللی احمدرضا فلسفی اینجا را کلیک کنید.

 

 

آمادگی تکنیکی و تاکتیکی

برای موفقیت در یک تست فوتبال علاوه براینکه عملکرد انفرادی صحیح همراه با توپ و بدون توپ مهم هست، تاکتیک شما هم در یک مسابقه گروهی مهم است چرا که باشگاه‌ها برای تست گیری از بازیکنان، در یک مسابقه فوتبال میزان مهارت درموقعیت ها هم بررسی می‌کنند. پس نحوه دویدن، پاس دادن و سر زدن، دریبل کردن ، قدرت حفظ توپ و نحوه ارتباط کلامی بازیکن و صحبت کردن درزمین، انجام وظایف مشخص در هر پست بازی، نحوه پا به توپ زدن، سربالا بودن و دید کامل بر زمین بازی و آگاهی محیطی شما نیز مورد توجه خواهد بود.
نکته: شما دریک تست فوتبال پست و موقعیتی برای خود مشخص کنید به عنوان مثال، در زمان تست به مربی نگویید که من به عنوان مدافع، هافبک یا مهاجم بازی می کنم زیرا یک بازیکن حرفه ای در چندین پست فوتبال بازی نمی‌کند، حتی اگراین توانایی را در خودش ببیند.
پس درهمان موقعیتی که هستید، خود را نشان دهید به عنوان مثال اگر در پست دفاع هستید باید ضربات سر اول را بزنید، اگر دفاع راست یا دفاع کناری هستید باید بتوانید خوب بدوید و در حمله به تیم کمک کنید و با هافبک‌های کناری ارتباط خوبی داشته باشید.
اگرهافبک وسط هستید باید خوب پاس بدهید و یا اگر هافبک چپ و راست هستید باید سرعت خیلی خوب و قدرت دریبل زنی عالی داشته باشید. پس پست‌هایی را انتخاب کنید که با شرایط بدنی و مهارت فوتبالی شما هماهنگ باشند و بتوانید در اون موقعیت عملکرد خود را به نحو احسن نشان بدهید پس بعد از شناخت مهارت‌های تکنیکی و تاکتیکی در خودتون، انتخاب کنید که در کدوم چارچوب قرار بگیرید.
شما در دوره تخصصی دریبلینگ و تسلط بر توپ پرشین بال که ورزشکاران حرفه‌ای لیگ‌های برتر ایران، آلمان اوکراین و آمریکا و … از آن استفاده می‌کنند، مرحله به مرحله از مبتدی تا حرفه‌ای شدن پیش می‌روید.
در هرموقعیت و پستی که هستید با 300 جلسه تمرینی در مدت 6 ماه، تمرین‌های متناسب با شرایط شما جهت بالا رفتن سرعت پا و مهارت های فوتبالی دریبلینگ و کنترل توپ، تسلط بر روی اجزای بدن (شانه، سر، سینه، زانو داخل پا خارج پا، پای چپ و راست و…) را آموزش خواهید دید و هر هفته ویدئوی خودتون رو می فرستید و با پشتیبانی ویژه اشکالات شما گرفته خواهد شد تا مسیر پیشرفت خودتون رو ببینید.

برای دیدن دوره های آموزشی آکادمی فلسفی اینجا را کلیک کنید.

 

آمادگی روحی و قدرت تمرکز در تست فوتبال

در دنیای حرفه‌ای فوتبال آمادگی ذهنی و روانی مسئله مهم بعدی هست و شما باید توانایی مقابله در شرایط بحرانی و سخت را داشته باشید. اینکه کمی استرس داشته باشید طبیعی، لازم و ضروری هست چرا که باعث تمرین بیشتر شما می‌شود اما اگر به اندازه کافی تمرین کرده‌اید دلیلی برای ترس و استرس وجود ندارد، و مطمئن باشید تسلط بر توپ و افزایش مهارت فردی با توپ، به طور طبیعی استرس شما را کم خواهد کرد. وقتی که قبل از تست برای انجام هر تکنیک ماه‌ها تمرین کردید به این خودباوری رسیدید که مثلا شوت‌زن خوبی هستید یا خیلی خوب دریبل می‌زنید و و در اون قوی هستید پس حتما انجامش بدهید و بدون استرس مهارت خودتون رو نشون بدید وهمین مهارت‌هاست که شما رو از بقیه متمایز می‌کنه و نظر مربی رو جلب‌خواهید کرد، اما اگر می‌دونید به اندازه کافی تمرین نکردید و موقعیت را خراب می‌کنید ریسک نکنید، چونکه در روحیه شما تاثیر منفی می‌گذارد و بقیه موقعیت‌ها را هم از دست می‌دهید.شما می توانید با شرکت در دوره جامع شش ماهه دریبلینگ پرشین بال، تمام نقاط ضعف خود را قوی کنید و نقاط قوی خود را قوی تر کنیم تا منحصر به فرد بشیم دوره جامع دریبلینپ پرشین بال تخصصی ترین دوره برای قبل از رفتن به هر تست فوتبالی هست که شما را برای هر چالشی آماده

 خواهد کرد. قبل از تست از وظایف و شرایط پست بازی که در اون قرار دارید اطلاع کافی پیدا کنید و برای خودتون تست واقعی شبیه‌سازی کنید و در ذهن‌تون در موقعیت تست قرار بگیرید چرا که یک بازیکن موفق اول در ذهنش برنده هست پس شرایط محیطی وهرچیزی که تمرکز تون رو به هم می‌زنه رو پیش بینی کنید و توانایی مقابله با اون رو در خودتون تمرین کنید.

امیدوارم با بکارگیری نکات بالا و پیشرفت سریع و شرکت در دوره جامع #احمدرضا_ فلسفی در تست‌های فوتبال و مسابقات رسمی فوتبال استعداد خودتون رو نشون بدید.
در لینک زیر می تونید ویدئوی پیشرفت ورزشکاران حرفه‌ای لیگ‌های برتر ایرانی و خارجی که از روش #مربی برتر تکنیک فوتبال احمدرضا_ فلسفی استفاده کردن رو ببینید و شما هم به جمع ما بپیوندید.

صفحه اصلی سایت فلسفی

 

اگر میخواهی در تست فوتبال شرکت کنی حتما ویدیو رو ببین